Pakiet Małe Biuro W skład pakietu Małe Biuro wchodzą moduły: KPiR – Księga Przychodów i Rozchodów moduł przeznaczony dla firm i biur rachunkowych, prowadzących rozliczenia na podstawie uproszczonej księgowości. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży, posiada również rozbudowany system raportowania. Aplikacja stanowi udane połączenie standardowych i wymaganych prawem funkcjonalności z unikalnymi możliwościami, dostępnymi najczęściej w znacznie bardziej zaawansowanych i droższych rozwiązaniach. Udostępnienie narzędzi do pracy zdalnej przez internet powoduje, że aplikacja może być swobodnie wykorzystywana w telepracy, a także znacząco usprawnia funkcjonowanie biur rachunkowych, dając możliwość aktywnej współpracy z ich klientami w zakresie raportowania, czy wprowadzania dokumentów. Kadry i Płace moduł wspomagający zarządzanie płacami w firmie i biurze rachunkowym, usprawnia codzienne zadania pracowników odpowiedzialnych za rachubę płac. Narzędzie zapewnia pełną obsługę procesów płacowych, począwszy od ewidencjonowania danych z różnego rodzaju umów pracownika, na generowaniu deklaracji podatkowych i wymiany danych z programem Płatnik. Fakturowanie to jeden z prostszych i bardziej przejrzystych programów do fakturowania na rynku. Posiada wiele opcji zaawansowanych, przydatnych w trakcie prowadzenia bezmagazynowej sprzedaży. Takich jak: obsługa sprzedaży poza granice kraju, wystawianie wszystkich rodzajów dokumentów sprzedaży (faktury: VAT, VAT marża, eksportowe, wewnątrzwspólnotowe), zestaw słowników, import danych z programu Magazyn Multi DOS i wiele więcej. Delegacje to aplikacja niezbędna w każdej firmie, której pracownicy są delegowani do pracy w terenie. Pozwala szybko i łatwo obliczać należne diety, ryczałty oraz koszty podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Znacznie ułatwia pracę firmom zatrudniającym akwizytorów i przedstawicieli handlowych. Program został zaprojektowany pod kątem łatwości, szybkości i dokładności rozliczania. Deklaracje program umożliwia wystawianie deklaracji podatkowych. Dodawany jest gratis do programów księgowych z serii DGCS System: DGCS System Księga Przychodów i Rozchodów oraz DGCS System Księga Handlowa. eDeklaracje pozwala na elektroniczne składanie rozliczeń z urzędem skarbowym. Do jego używania wymagany jest elektroniczny certyfikat. Środki trwałe: program umożliwia prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych. Wymagania techniczne: Minimalne: Zalecane: Wersja próbna pozwala na darmowe korzystanie z oprogramowania przez trzydzieści dni. Po okresie trzydziestu dni praca w programie przestanie być możliwa. Wersja próbna zawiera wszystkie funkcjonalności. Zapraszamy do wypróbowania DGCS System (dawniej INFOR System) najbezpieczniejszego oprogramowania dla firm i biur rachunkowych. Jeśli wpiszesz adres e-mail dołączysz do naszego newslettera.
Opis w skrócie:
Warunki