Magazyn Start – DGCS System (dawniej INFOR System)

Opis

 

Magazyn Start

Program Magazyn pomaga w prowadzeniu firmy w zakresie sprzedaży i gospodarki materiałowej. Oprogramowanie umożliwia wystawianie dokumentów: magazynowych, wydania i zakupu towaru, usług oraz pozostałych formularzy niezbędnych podczas prowadzenia przedsiębiorstwa. Prowadzi ich pełną kontrolę oraz archiwizację w celu sporządzania wszelkich raportów i analiz. Program posiada możliwość współpracy z programami księgowymi: Księga Przychodów i Rozchodów oraz Księga Handlowa. Magazyn Start jest wersją jednostanowiskową. Funkcje:

  • wystawianie dokumentów przyjęcia: przyjęcie wewnętrzne (PW), przyjęcie zewnętrzne (PZ), faktura zakupowa, faktura WNT (wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów), faktura RR (rolnika ryczałtowca), dokumenty korygujące
  • wprowadzanie dokumentów wydania: paragon, wydanie zewnętrzne (WZ), rozchód wewnętrzny (RW), faktura VAT, faktura eksportowa, faktura WDT (wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów), faktura VAT marża, dokumenty korygujące
  • sprzedaż z odwrotnym obciążeniem
  • definiowanie wielu cenników
  • definiowanie rabatów dla kontrahentów i grup towarowych
  • faktury cykliczne, automatyczne
  • współpraca z najpopularniejszymi urządzeniami fiskalnymi: kasy, drukarki, czytniki kodów kreskowych, zamówienia od klienta (realizacja zamówień częściowych oraz rezerwacji), faktura pro forma, faktura zaliczkowa
  • przelewy i wyciągi bankowe wraz z importem wyciągów bankowych w formacie plików MT-940 dla Raiffaisen Bank, PKO BP, PKO SA, ING Bank Śląski, Millenium, BOŚ Bank, ESBANK, BZ WBK, Citi Bank, Bre Bank oraz integracja z Bank Connect Passive (Bank BPH), a także generowanie płatności i rozliczanie z zaległościami, współpraca z modułami dodatkowymi (integracja ze sklepami internetowymi, portalem aukcyjnym)
  • wystawianie i wysyłanie ofert
  • możliwość pracy na jednym magazynie
  • obsługa terminów przydatności do spożycia
  • wspólny moduł kasy z możliwością prowadzenia wielu kas: KP, KW, raporty kasowe, wspólny moduł rozrachunków pozwalający na kontrolę należności, zobowiązań i płatności
  • automatyzacja standardowych czynności
  • możliwość dostosowania raportów i wydruków do potrzeb użytkownika
  • elastyczna konfiguracja parametrów programu w zależności od wymagań użytkownika, prowadzonej działalności
  • alarmy (wysyłanie wiadomości z programu np. o przekroczonym stanie minimalnym, przekroczenie zadłużenie kontrahenta)
  • wielowalutowość (wystawianie dokumentów w walutach obcych)
  • import danych z Excela
  • import danych z programów DGCS S.A. Magazyn Multi (DOS)
  • programy lojalnościowe dla klientów

Wymagania techniczne:

Minimalne:

  • procesor: 1GHz;
  • pamięć RAM: 1 GB;
  • rozdzielczość ekranu: 1024×768 pkt;
  • wolne miejsce na dysku twardym: >1 GB (zależy od ilości danych);
  • system operacyjny: Windows (od XP), Linux, macOS (od wersji 10.13 – High Sierra) lub inny, na którym jest dostępna maszyna wirtualna Javy;
  • serwer bazy danych Firebird w wersji 3.0.x.

Zalecane:

  • procesor: 1.5 GHz;
  • pamięć RAM: 2 GB;
  • min. rozdzielczość ekranu: 1024×768 pkt;
  • wolne miejsce na dysku twardym: >1 GB (zależy od ilości danych);
  • system operacyjny: Windows 7, Linux, macOS (od wersji 10.13 – High Sierra) lub inny, na którym jest dostępna maszyna wirtualna Javy;
  • serwer bazy danych Firebird w wersji 3.0.x.

Najważniejsze funkcje

Opis w skrócie:

  • wystawianie i wysyłanie ofert,
  • obsługa terminów przydatności do spożycia,
  • stosowanie dowolnej polityki cenowej
  • wystawianie dokumentów w walutach obcych
  • sprzedaż z odwrotnym obciążeniem
  • pobieranie danych klientów z GUS na podstawie wprowadzonego NIP
  • bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie
  • kontrola przebiegu obrotu magazynowego
  • optymalizacja czasu pracy
  • etykietowanie

Wersja próbna

Warunki

Wersja próbna pozwala na darmowe korzystanie z oprogramowania przez trzydzieści dni. Po okresie trzydziestu dni praca w programie przestanie być możliwa. Wersja próbna zawiera wszystkie funkcjonalności. Zapraszamy do wypróbowania DGCS System (dawniej INFOR System) najbezpieczniejszego oprogramowania dla firm i biur rachunkowych. Jeśli wpiszesz adres e-mail dołączysz do naszego newslettera.  

Zamów