ZWROTY

Zwrot towaru



  • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
  • Termin zwrotu płatności wynosi do 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwracanego produktu.
  • Zwrot środków nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności. Jeżeli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze podaj nam numer rachunku bankowego, zwrotu dokonamy na wskazany nr rachunku.

 

UWAGA:
– Zwracany produkt musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z akcesoriami i instrukcjami.

– Pamiętaj, że w przypadku wyrobów kosmetycznych, które stanowią zdecydowaną większość oferowanych przez nas produktów, zgodnie z Prawem konsumenckim NIE przysługuje Konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Jak dokonać zwrotu?


Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, znajdujący się tutaj: Formularz zwrotu

 

1. Zwrot za pośrednictwem Poczty Polskiej/Kuriera

Przygotuj produkt do zwrotu: upewnij się, że został odpowiednio zapakowany, tak aby był zabezpieczony podczas wysyłki, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

Wypełniony formularz zwrotu wraz z produktem i dowodem zakupu umieść w przesyłce.

Odeślij zwracane produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu przesyłką na adres:
Toscano Wojciech Zawidzki
ul. Rzemieślnicza 3
63-430 Kaczory


Po otrzymaniu przez nas przesyłki:
Produkt zostanie sprawdzony i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu zgodnie z oryginalną metodą płatności lub na wskazany w formularzu zwrotu rachunek bankowy.

PAMIĘTAJ:
– Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
– Nie wysyłaj do nas przesyłek “za pobraniem” – nie mamy możliwości odbioru takiej paczki.
– Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej “Potwierdzenie nadania” / “Paczka polecona”.

 

 

 

Szczegółowe warunki zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie